مشارکت چهار میلیارد ریالی مردم استان چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل

مردم استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش ایران همدل تا پانزدهم شهریور مبلغ چهار میلیارد و یکصد میلیون ریال به بهزیستی کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" با اشاره به اجرای پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل گفت: این پویش همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» آغاز شده است.

محمدی افزود:  هدف ازراه اندازی این پویش، جمع آوری کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان است.

وی گفت: از این مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی نذورات غیر نقدی مردم استان بوده که این میزان کمک از طریق ادارات بهزیستی در شهرستانها و مراکز تحت نظارت جمع آوری شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: مردم خیر استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر این میزان کمک از طریق شماره کارت اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی کشور  و کدهای دستوری اعلام شده نیز واریزهایی داشته اند .

سر پرست اداره کل بهزیستی استان تصریح کرد: در مرحله اول از طرح مواسات و کمک مومنانه نیز بهزیستی استان مبلغ پنج میلیارد و300 میلیون ریال به صورت نقدی و دو میلیارد و 175 میلیون ریال به صورت غیر نقدی و در قالب بسته های معیشتی  به جامعه هدف تحت پوشش پرداخت کرد.

محمدی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مواسات و کمک مومنانه گفت: توزیع یکصد بسته معیشتی، هر کدام به ارزش دو میلیون و 500هزار ریال و پرداخت مبلغ 500میلیون ریال به خانواده های نیازمند تحت پوشش از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 22873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد